vineri, 4 iulie 2014

Dorina Neculce-miracol (poezie)



Dorina Neculce-miracol (poezie)

Melodia " Bo al-li "Vino la mine  din albumul "Ahavthi Te iubesc!" Creată de OBedeya Dorin

Un cadou  pentru tine Dorina ,iubita mea, soția mea,prietenul meu din Neot-Golan Hadarom  din Israel . Melodia este inspirată după  Melodia "Naşyia-li (Nevasta mea) o veche melodie Idish  din Maramureș şi Bucovina   re-compusă. Aşa sună dorul meu , a speranță şi durere a tânguire a chemare. La vioară cânt eu în Platoul Al-Nabi-Şamuel  numit şi Ceasul Morții din Valea Bekka. De obicei acolo Dorina cântă doar armele şi aviația  dintre Israel IDF  şi Al--Qaida , Al-Qum , Al-Siria şi Hezbollah. La lucrurile trăznite  care le-am făcut nu din teribilism. Ci ca să văd dacă Dragostea este mai tare ca Moartea şi dacă am același sânge cu Profetul Samuel. Am cântat în "Ceasul Morţii " Al-yauwm-Meth"  .Platoul are o acustică de FILARMONICĂ. Orice Filarmonică şi-ar dori o asemena acustică. Şi am vrut să văd cât pot evreii lui Mesia  să întindă coarda în fața  dușmanilor lui Israel. Se pare că le-a plăcut şi lor...........n-a tras nimeni. Poate Mai încerc.

Am creat acest videoclip utilizând Creatorul de slideshow-uri YouTube (http://www.youtube.com/upload)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu