marți, 1 iulie 2014

***



poemul nopţii


scuze Dorina.  am un nou cont Facebook.Pe cel cunoscut am fost blocat.
Dacă vrei să vorbeşti pe chat cu mine Google+ şi acest cont.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008100374643
Dorin David A.OBedeya
sub umbra ploii
nisipul îmi caută alt
adăpost și mă aprind
iarăși același felinar
de la margine de trup
uitată de fluturi adorm
copiii de liliac le suflu
în aripi: naaa-niii! naaaa-niiii!
ostoindu-le groaza îi
legăn îi tot legăn cât sunt de frumoasă
mă asemăn cu mâinile tale
străine îți și zic sunt
mamă îmi reamintesc pentru că
- fiica mea îmi aprinde lampioane ca eu să
lucesc și să strălucesc în miile de curcubeie ochii
mei s-au înecat adânc
pentru mine s-a deschis un alt cer
și iată
întunericul mă latră din
spatele nălucilor albastre
sunt lumină le zic făcând
un gest așa
cu brațele țesute
sunt lumina țâșnită
dintr-un alt cer
înspre un alt
început

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu