joi, 22 mai 2014

amintiri


amintiri
îmi amintesc ziua în care
îţi deschideai pleoapa asupra lumii
iar eu îmi lipeam urechea de talpa cerului
şi ascultam tăcută plânsetul acela sinistru
până îmi toceam simţurile
da simţămitele mele cu gust de gutuie
îmi dădeau ghes
să te caut
chiar şi în mirosul îmbătător de lavanda
!lucrurile îmi vorbeau în limbi vechi
demult uitate

şi-am început să te caut
căţărându-mă pe cărarea deschisă a cerului
numărându-mi paşii într-o matematică ilogică
o mie de chemări
sute de duminici lipsite de mine
o mulţime de nu
împărţită la da tot alergam pe margine de timp
să îţi aduc nevrozele mele
roase în mijocul zilei
de gura soarelui flămând

acum îmi las amprenta pe un obraz
încremenit la poarta zorilor
care au uitat să ne mai trezească






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu